15 Eylül 2015 Salı

Artık bende bir blogger oldum..Mutlu mutlu musmutluyum

2 yorum:

  1. hayırlı olsun canımcım :)
    eğer "izleyiciler" gadgetini eklersen seni rahatça takibe alabiliriz...
    ben uzun zamandır fazla takip edemiyor ve yorum bırakamıyorum, hatta yorumlara cevap ta yazamıyorum, belki blogumda dikkatini çekmiştir, kemoterapi yan etkisi olarak parmaklarım uyuşuk-hassas... fazla tık tıklayıca acımaya başlıyor, ama "bak ne yaptım" diye beni uyarırsan kesinlikle gelir bakarım :)

    YanıtlaSil
  2. Tşk ederim,henüz çok acemiyim blokta,yavaş yavaş öğreniyorum,bakın mesela izleyiciler sekmesini bilmiyordum,onu da yine sizden öğrendim.Evet fark ettim çok fazla yorumlara katılmıyorsunuz.Öncelikle sizin sağlığınız elbette. Sizi bilen bilir zaten ,kimse alınıp kırılmaz.Bana da defalarca yorup yapıp cevap yazdınız.çok teşekkür ederim.Ben daha fazla yormak istemem,ama yaptıklarımdan haberdar ederim sizi.Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil