3 Şubat 2016 Çarşamba

Kutu Süsleme Yapalım mı ?

Uzun zamandır artık hurdası çıkmış cüzdanımdan kimliğim,ehliyetim,kartlarım hepsi içine sığıyor diye vazgeçemiyordum. En son gün ,arkadaşlarla toplandığımız da cüzdanımdan para çıkarırken dostlardan biri gördü. Cüzdanının hali ne ? sana bir cüzdan hediye edeyim ,deyince çok utandım.Eve gelir gelmez hali hazır da sıfır cüzdanımı kutusundan çıkardım, Kimlik ,kart vs itiş tıkış ta olsa yerleştirdim.
  Eee şimdi cüzdanın kutusu açığa çıkmıştı,Atmaya kıyamadım.

Bir iki süsler kullanırım diye düşünerek başladım birşeyler yapmaya.Kutunun rengi siyah olduğu için önce açık renge boyadım.Çıktısını aldığım biri çizgili diğeri çiçekli dekupaj kağıdını üst kapak için kullandım.
Dekupaj tutkalı ile ölçülerini aldığım desenleri kutunun üzerine yapıştırarak sabitledim.Hem  yerlerini kapatmak hemde şık bir görüntü için  elimde olan döşeme fitilini yine dekupaj tutkalıyla kutu üzerine sabitledim.Kutunun alt kısmı içinde çiçek desenli başka bir dekupaj kağıdı ile kapladım.
 Resim de gördüğünüz gibi.Yalnız acelemi ettim nedendir alt kutunun kaplamasında potluklar oldu.
Bir daha kine acele etmemem gerekiyor.En son kutu tamamen kuruduktan sonra 2 kat parlak sprey vernik attım. 
Ve sonuç
Ayakkabılığın  üzerin de ki yerini alacak :) 
Yanın da gördüğünüz oda parfümü yapılışını da bir sonraki yazım da anlatacağım :)  Hemen alttaki yorum bölümüne   yorum bırakmayı unutmayın olur mu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder