3 Şubat 2016 Çarşamba

PARFÜM ŞİŞESİNDEN ODA PARFÜMÜ YAPALIM

Hepimizin evinde bittikten sonra atmaya kıyamadığımız parfüm şişeleri vardır.Bir işe de yaramazlar,öylece kenarda beklerler. Bloglar da gezerken rastladım ben de.Hemen denemeye karar verdim.Ve sanırım sonuç başarılı.İşte deneme yaptığım boş şişe .Öncelikle bütün iş pompayı çıkarmaktı.Kolay değildir parfüm ş
 .Öncelikle bütün iş pompayı çıkarmaktı.Kolay değildir parfüm şişelerinin pompasını çıkarmak.Ben de epey uğraştım tabi :(  hatta elim de küçük bir kesiğim bile oldu :( Önce pompanın metal olan kısmını sıcak su altın da biraz bekleterek hafif bir bollaşma yapmasını sağladım.Bir bıçak yardımıyla kaldırtmaya çalıştım,işte tam da bu sırada elim de açtım o küçük kesiği.Daha sonra bir keski yardımıyla
epey bir uğraştıktan sonra çıkarabildim :) Elimin acısını bile unutturdu bu başarı :)
Sonra  kutu süslemeden artan dekupaj kağıdıyla her her zaman ki gibi kapladım
 yine kutunun yapımın da kullandığım fitili şişe üzerin dede kullandım.Amacım kutuyu ve şişeyi yanyana kullanmak olduğu için seçimleri aynı yapıyorum.
 Kestiğim fitili sıcak silikon yardımıyla şişenin üzerine sabitledim.
Daha sonra parlak sprey vernikle bir güzel vernikledim.
Şişe küçük olduğu için bana iki çöp şiş yetti,Bunları ortadan ikiye keserek 4 eşit parça elde ettim.Elim de olan iki parfüm numunesini şişenin içine döktüm.Aslın da yetmedi ama   şuan elim de başka yok :( Siz seçenekleri genişletebilirsiniz.Ben de mesela bir daha ki süsleme  de gül esansı kullanmayı planlıyorum.

Birlikte güzel durduklarını da düşünüyorum.Siz ne dersiniz. ?
 Fikir ,öneri ,yorum ve sorularınız için hemen alttaki yorum kısmına yorum bırakabilir ya da mesajla bana ulaşabilirsiniz ? Ben buralardayım :)

1 yorum:

  1. Ellerinize sağlık güzel bir çslışma. Biraz tehlikeli gibi olsa da 👏👏👏

    YanıtlaSil